
Beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden en politieke sensitiviteit? Schakel je moeiteloos tussen operationele werkzaamheden zoals agendabeheer én het schrijven van een visiedocument? Door het bestuurlijke besluitvormingsproces zo efficiënt en effectief mogelijk te begeleiden kun jij als directiesecretaris bij Amfors een bijdrage leveren aan een inclusieve arbeidsmarkt in de regio Amersfoort. Heb jij zin in deze spilfunctie? Dan horen we graag van je!
Hoe ziet jouw dag eruit?
Als directiesecretaris ondersteun je de Algemeen Directeur van RWA/Amfors in een combinatie van strategische, organisatorische en administratieve taken. Hierbij fungeer je als schakel tussen de Algemeen Directeur en andere afdelingen binnen de organisatie. Daarnaast onderhoud je contacten met interne en externe belanghebbenden, zoals de Raad van Commissarissen (RvC), wethouders, aandeelhouders en samenwerkingspartners.
Het volgende behoort tot jouw verantwoordelijkheid:
- Je stelt de jaarplanning op voor de bestuurlijke en interne overleggen. Hierbij ga je uit van de Planning & Control cyclus.
- Je zorgt voor een efficiënte planning van werkzaamheden zoals agendabeheer van de Algemeen Directeur, vergaderingen en acties m.b.t. de beleidsontwikkeling.
- Je verzorgt correspondentie namens de Algemeen Directeur, waaronder speeches en persberichten.
- Je verzamelt, analyseert en bereidt informatie voor die de Algemeen Directeur nodig heeft om besluiten te nemen.
- Je stelt de agenda op en notuleert vergaderingen van de RvC, het RWA Bestuur, de Algemene Vergadering van Aandeelhouders Amfors en het Managementteam. Ook zorg je ervoor dat actiepunten worden opgevolgd.
- Je schrijft mee aan en coördineert de ontwikkeling van beleidsstukken, visiedocumenten en strategische plannen. Denk aan de (meerjaren-)begroting, periodieke rapportages en jaarrekening van Amfors en RWA.
- Je biedt ondersteuning aan de RvC.
- Je zorgt ervoor dat de organisatie voldoet aan wet- en regelgeving.
- Je bent incidenteel betrokken bij het opstellen en controleren van contracten of andere (juridische) documenten.
Wat maakt dit een leuke baan?
Jij draagt actief bij aan de dienstverlening van Amfors in samenwerking met de aangesloten gemeenten en bent daarbij een verbindende schakel. Je hebt de kans om het bestuurlijke besluitvormingsproces efficiënt en effectief te begeleiden waarbij jouw scherpe oog voor kwaliteit en bestuurlijke sensitiviteit essentieel zijn.
Wat vragen we van jou?
Je bent daadkrachtig en energiek. Je begrijpt welke belangen er spelen bij verschillende partijen en hoe deze elkaar beïnvloeden. Je bent in staat om complexe informatie snel te begrijpen en overzichtelijk te maken. Je kunt meerdere taken tegelijk coördineren en prioriteiten stellen. Daarnaast ga je discreet om met informatie. Je voelt je thuis in een zelfstandige functie met veel in- en externe contacten.
- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.
- Je hebt minimaal drie tot vijf jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent analytisch.
- Je beschikt over politieke sensitiviteit.
- Jouw organisatorische en communicatieve vaardigheden zijn uitstekend ontwikkeld.
- Je bent discreet.
- Een pré is werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.
Wat krijg je van ons?
- Een werkweek tussen 24 en 32 uur (bij voorkeur uitgevoerd op maandag t/m donderdag).
- Een salaris van minimaal € 3.602,- tot maximaal € 5.313,– bruto per maand o.b.v. 36 uur.
- 8% vakantiegeld, eindejaarsuitkering van 8,25%
Samen maken we werk bereikbaar
Wij zijn ervan overtuigd dat werk en ontwikkeling hand in hand gaan. Binnen onze bedrijven is werk een middel om competenties te ontwikkelen én om vakvaardigheden te leren. Op deze manier begeleiden we mensen bij het overbruggen van hun afstand tot de arbeidsmarkt. We zijn het ontwikkelbedrijf voor de regio Amersfoort. Daarnaast hebben we veel aandacht voor innovatie, duurzaamheid en vitaliteit.
Solliciteer nu!
Heb jij interesse in deze baan? Neem dan contact op met Harry Koldenhoven (06 – 24 56 58 71). Je kunt ook alvast je cv en motivatie sturen naar dijks@amfors.nl.
We kijken ernaar uit om kennis met je te maken!
Contact
3812 RJ Amersfoort
Postbus 304
3800 AH Amersfoort